Obchodní podmínky

PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ SLUŽBY DOG GPS MINI PET TRACKER

(dále jen „Podmínky“)

vydané společností VNT electronics s.r.o., IČO: 647 93 826, se sídlem Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun, zastoupená Jiřím Novákem, jednatelem, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové sp. zn. C 9839 (dále jen „Poskytovatel” nebo „my“),

1. KDO JSME?

Název: VNT electronics s.r.o.

Sídlo: Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun

IČO: 647 93 826, DIČ: CZ64793826

Zápis v OR: společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové sp. zn. C 9839, kterou zastupuje Jiří Novák, jednatel

2. JAK SE S NÁMI MŮŽETE SPOJIT? 

Adresa: Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun

Telefon: + 420 731 441 541 (v pracovních dnech od 7:00 do 15:00; pokud zavoláte mimo tento čas, ozveme se Vám zpět)

E-mail: objednavky@dogtrace.com

3. CO JE POTŘEBA VĚDĚT, NEŽ ZAČNETE SLUŽBU VYUŽÍVAT

Než začnete využívat naši Službu, přečtěte si pečlivě tyto Podmínky. Vaše právo užívat Službu je podmíněno tím, že přijmete a budete dodržovat tyto Podmínky. Přístupem ke Službě nebo jejím využíváním souhlasíte s tím, že jste vázáni těmito Podmínkami. Tyto Podmínky se vztahují na všechny Uživatele a ostatní, kteří mají ke Službě přístup nebo ji využívají.

4. POPIS SLUŽBY

Služba je poskytována formou softwaru jako služby (software-as-a-service) a je dostupná prostřednictvím Aplikace.

Aplikace je softwarová služba vytvořená pro využití našich Produktů (jedná se o produkty z řady Dogtrace DOG GPS mini), které nabízíme na našem E-shopu dostupném na internetové adrese www.doggpsmini.cz.

Aplikace umožňuje zejména bezdrátové propojení ručního zařízení (přijímače) s webovou aplikací v desktopové verzi nebo mobilní aplikací v mobilním telefonu a/nebo tabletu s operačním systémem Android nebo iOS. V Aplikaci lze zobrazit všechna zařízení spárovaná na přijímač v online nebo offline mapě. Pomocí Aplikace je možné ovládat a nastavovat všechny funkce a jejich parametry, které jsou následně synchronizovány s nastavením GPS přijímače.

Mezi funkce Aplikace patří například upozornění tónem, vibrací nebo textem pro pohyb nebo stání psa, opuštění nebo vstup do geo-plotu (virtuální plot), ztráta RF signálu od vysílače.

Více o funkcích, účelu a popisu Aplikace se můžete dozvědět na našich webových stránkách.

5. POJMY A DEFINICE

Pokud není těmito Podmínkami dále uvedeno či z kontextu jednoznačně nevyplývá jinak, jsou pojmy psané s velkým písmenem v těchto Podmínkách používány v jednotném i množném čísle v těchto významech:

  • Aplikace - softwarová služba dostupná ve formě Webové aplikace nebo Mobilní aplikace, kterou Poskytovatel provozuje za účelem poskytování Služeb a je v jeho výlučném vlastnictví;
  • Autorský zákon - zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů;
  • Ceník - uvádí výši Předplatného za Službu poskytovanou podle Podmínek Uživateli, je součástí Podmínek a je zveřejněn na webových stránkách Poskytovatele;
  • E-shop - náš internetový obchod, který provozujeme na internetové adrese www.doggpsmini.cz;
  • Fakturační období - je časové období platnosti Plánu předplatného, jedná se buď o měsíční období či období pro 1, 2 nebo 5 let;
  • GDPR - Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679;
  • Mobilní aplikace - softwarová služba dostupná elektronicky v mobilní verzi v rámci obchodu Google Play pro mobilní zařízení či tablety s operačním systémem Android, či v rámci obchodu App Store pro mobilní zařízení či tablety s operačním systémem iOS; 
  • Nutná údržba - se rozumí pravidelná údržba potřebná k zachování vlastností Služby, je prováděna z iniciativy Poskytovatele, nejedná se o reakci na jakoukoli Závadu a jedná se o časové období, po které je Služba zcela nebo zčásti nedostupná;
  • Občanský zákoník - zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;
  • Osobní údaj - jakékoli informace o subjektu údajů, na jejichž základě jej lze přímo či nepřímo identifikovat;
  • Plán předplatného - Služba je poskytována v rámci paušálně předplaceného plánu, který je nabízen v našem Ceníku. Cena pro každé tarifní pásmo Plánu předplatného je uvedena za 1 měsíc (30 dnů), 1 rok (365 dní), 2 roky (730 dní) či 5 let (1 825 dní);
  • Produkty - jsou produkty nabízené na E-shopu, s nimiž je Aplikace kompatibilní, přičemž se jedná o produkty řady Dogtrace DOG GPS mini;
  • Předplatné - souhrnné označení pro paušální odměnu poskytovanou Uživatelem Poskytovateli za poskytování Služby, a to ve výši stanovené podle platného Ceníku formou Plánů předplatného;
  • Služba - softwarová služba, kterou Poskytovatel provozuje a která spočívá v úplatném poskytnutí přístupu k Aplikaci, sloužící zejména jako GPS/GSM vyhledávací a trasovací nástroj pro psy;
  • Spotřebitel - každá fyzická osoba, která s námi jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání;
  • Uživatel - ten kdo se rozhodne používat Aplikaci (označovaný také jako “Vy”);
  • Uživatelský účet - účet k Aplikaci, zřízený Uživatelem podle těchto Podmínek výlučně za účelem užívání Služby;
  • Webová aplikace - softwarová služba dostupná elektronicky v desktopové verzi na stránkách doggpsmini.cz;
  • Závady - chybové stavy bránící řádnému fungování a užívání Služby.

(Poskytovatel a Uživatel dál společně jako „Smluvní strany“ a jednotlivě „Smluvní strana“)

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  • 1.1 Prohlášení Uživatele. Prohlašujete a zavazujete se, že:
    • 1.1.1. jste plně způsobilý k právním úkonům,
    • 1.1.2. veškeré údaje, které poskytnete při registraci jsou pravdivé, úplné, přesné a správné,
    • 1.1.3. nebudete používat Službu v rozporu s platnými právními předpisy České republiky,
    • 1.1.4. budete používat Službu pouze k účelu, k němuž je určena,
    • 1.1.5. jste se před zahájením užívání Služby důkladně seznámil s platnými Podmínkami, bezvýhradně s nimi souhlasíte a nebudete Službu používat v rozporu s nimi.
  • 1.2. Závazky Smluvních stran. Poskytovatel poskytuje Uživateli za podmínek dále uvedených Službu. Uživatel přijímá Službu za podmínek dále uvedených a za její užívání se zavazuje uhradit Poskytovateli Předplatné podle Ceníku.
  • 1.3. Obsah Služby. Poskytováním Služby se zejména rozumí:
    • 1.3.1. právo Uživatele užívat Službu;
    • 1.3.2. právo Uživatele mít zřízen a využívat Uživatelský účet k Aplikaci;
    • 1.3.3. povinnost Uživatele uhradit sjednané Předplatné podle aktuálního Ceníku.
  • 1.4. Věk Uživatele. Prohlašujeme, že Služba není určena osobám mladším 16 let.
  • 1.5. Užití obchodních podmínek. Vztahy těmito Podmínkami neupravené se řídí našimi Obchodními podmínkami.

2. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ

  • 2.1. Aplikace. Aplikace, jakož i veškerý software s ní související, jsou duševním vlastnictvím Poskytovatele.
  • 2.2. Podmínky užívání Služby díky jednotlivým softwarovým řešením. Žádné ujednání v těchto Podmínkách není možné vykládat jako postoupení ani udělení licence, podlicence nebo jiného užívacího práva ve smyslu Autorského zákona u těch částí řešení Aplikace, které Poskytovatel poskytuje Uživateli jako Službu, kromě ujednání uvedených v článku 3 těchto Podmínek. Uživatel je oprávněn využívat Službu, poskytovanou díky těmto částem řešení Aplikace. Uživatel však nemá právo tyto softwarové řešení rozmnožovat, stahovat, instalovat ani jakkoliv šířit. Uživatel není oprávněn Aplikaci bez písemného souhlasu Poskytovatele zpracovávat do jiného softwarového vybavení.
  • 2.3. Porušení práv duševního vlastnictví Uživatelem. Za předpokladu, že Uživatel poruší povinnosti stanovené v tomto článku, pak má Poskytovatel právo odstoupit od těchto Podmínek a požadovat po Uživateli náhradu vzniklé škody.
  • 2.4. Další duševní vlastnictví. Pokud v rámci plnění Poskytovatel na zakladě těchto Podmínek dojde k vytvoření jakéhokoli plnění, které je chráněno dle Autorského zákona (zejména dílo či databáze) nebo jako jakýkoliv jiný chráněný nehmotný statek, stane se takové plnění součástí Aplikace a Podmínky pro užívání Aplikace se uplatní i na takové plnění.

3. LICENCE

  • 3.1. Aplikace jako dílo. Aplikace je autorským dílem ve smyslu Autorského zákona. Poskytovatel Uživateli na základě registrace jeho Uživatelského účtu poskytuje licenci k výkonu práva Aplikace užít v podobě, v jaké je dostupný v daném konkrétním čase. Licence se poskytuje jako nevýhradní, na dobu trvání smluvního vztahu dle těchto Podmínek (nejdéle však na dobu trvání majetkových práv k Aplikaci), výhradně pro účely užití Aplikace v souladu s těmito Podmínkami a tomu odpovídajícím způsobem. Licence se poskytuje pro území celého světa.
  • 3.2. Postoupení licence. Uživatel není oprávněn poskytnout podlicenci třetím osobám, ani postoupit licenci na třetí osobu.
  • 3.3. Úplata za licenci. Úplata za licenci k Aplikaci je zahrnuta v Předplatném.

4. REGISTRACE UŽIVATELE

  • 4.1. Registrace Uživatele jako podmínka využití Služby. Registrace je nutnou podmínkou k řádnému využívání Služby; Uživatel tuto podmínku bere na vědomí a zavazuje se provést řádnou registraci.
  • 4.2. Způsob provedení registrace Uživatele. Registrace se provádí vyplněním registračního formuláře na stránkách doggpsmini.cz. Uživatel kliknutím na tlačítko “Závazně odeslat žádost” potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito Podmínkami, Obchodními podmínkami a Zásadami zpracování osobních údajů.
  • 4.3. Správnost, úplnost údajů a aktualizace. Uživatel se tímto zavazuje uvést v registračním formuláři i v Aplikaci správné a úplné údaje o své osobě. Tyto údaje má Uživatel povinnost aktualizovat podle platného stavu. Uživatel má zároveň právo registrační údaje v průběhu užívání Služby měnit a doplňovat.
  • 4.4. Ohlašovací povinnost při zneužití přístupových údajů. Uživatel je povinen bezodkladně oznámit Poskytovateli jakékoli zneužití nebo i jen pokus o zneužití jeho přístupových údajů a současně je povinen zvolit si bezodkladně nové přístupové údaje k Uživatelskému účtu. Uživatel je povinen zvolit bezpečné heslo.
  • 4.5. Bezpečnost Uživatelského účtu. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen jménem a silným heslem. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu. Uživatelský účet můžeme zablokovat po pěti (5) neúspěšných pokusech o přihlášení. Činíme tak z bezpečnostního hlediska, aby nedošlo zejména ke zneužití Uživatelského účtu. Pokud bude Váš Uživatelský účet zablokován, prosím kontaktujte nás na e-mailu objednavky@dogtrace.com.
  • 4.6. Počet oprávněných osob. Uživatel je oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám a nastavit jim příslušnou úroveň přístupu. Uživatelský účet bude fungovat jako “hlavní účet” pro všechny další osoby, kterým Uživatel svůj Uživatelský účet zpřístupnil. Jste odpovědní za veškerou aktivitu každého uživatele Vašeho Uživatelského účtu a za jakoukoli jinou činnost v rámci Vašeho Uživatelského účtu.
  • 4.7. Zrušení Uživatelského účtu. Můžeme zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Uživatel svůj Uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá a nemá aktivní zakoupený Plán předplatného, či v případě, kdy Uživatel poruší své povinnosti podle těchto Podmínek.
  • 4.8. Dostupnost Uživatelského účtu. Uživatel bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na Nutnou údržbu Aplikace.

5. PLÁN PŘEDPLATNÉHO

  • 5.1. Úplatnost Služby. Služba je poskytována za úplatu prostřednictvím Předplatného. Uživatel se tímto zavazuje za poskytování Služby v rámci Plánů předplatného platit Poskytovateli odměnu formou Předplatného.
  • 5.2. Výše Předplatného. Výše Předplatného je stanovena podle platného Ceníku. Veškeré ceny v Ceníku jsou uvedeny bez DPH, která je k uvedené ceně Služby účtována v zákonné výši. Výše účtované DPH se tak může měnit v závislosti na změnách legislativy.
  • 5.3. Změna Ceníku. Ceník může být Poskytovatelem jednostranně změněn. Informace o plánované změně Ceníku budou vždy k dispozici na našich webových stránkách. Plánovaná změna Ceníku bude oznámena Uživatelům, kterých se dotýká, nejméně 15 dní před účinností těchto změn, a to prostřednictvím Vašeho e-mailu, našeho E-shopu, notifikací na Vašem mobilním telefonu, nebo oznámením prostřednictvím Aplikace (pop-up, banner nebo jinou formou). Změny výše Předplatného se uplatní se až při obnovení Plánu předplatného. Pokud nebudete mít o Službu zájem za novou cenu, můžete Plán předplatného zrušit před začátkem dalšího Fakturačního období. V takovém případě bude Plán předplatného zrušen k poslednímu dni předplaceného Fakturačního období.
  • 5.4. Předplatné jako paušální plnění. Uživatel je povinen uhradit Poskytovateli odměnu spočívající v úhradě paušálního plnění ve formě Předplatného ve výši stanovené dle Plánu předplatného, které si Uživatel zvolil. Předplatné se hradí buď pravidelně za jeden kalendářní měsíc (30 dnů), jeden kalendářní rok (365 dní), dva kalendářní roky (730 dní) či pět kalendářních let (1 825 dní). Předplatné se hradí předem v závislosti na zvolené frekvenci úhrady, a to jednorázově k prvnímu dni příslušného Fakturačního období.
  • 5.5. Obnova Plánu předplatného. Pokud nedojde ke zrušení Plánu předplatného ze strany Uživatele, či ze strany Poskytovatele, bude na konci každého Fakturačního období Plán předplatného za stejných podmínek automaticky obnoven.
  • 5.6. Právo Poskytovatele na úhradu obnoveného Předplatného. Po automatické obnově Plánu předplatného má Poskytovatel právo na úhradu Předplatného, a to prostřednictvím platební metody, kterou si Uživatel zvolil.
  • 5.7. Zrušení obnovy Plánu předplatného. Obnovování Plánu předplatného může Uživatel zrušit prostřednictvím svého Uživatelského účtu, a to nejpozději před uplynutím předplaceného Fakturačního období. V případě řádného a včasného zrušení Plánu předplatného během Fakturačního období, na které byla již uhrazeno Předplatné, nemáte nárok na vrácení jakékoliv části Předplatného, přičemž Plán předplatného bude v takovém případě zrušen k poslednímu dni předplaceného Fakturačního období.
  • 5.8. Způsob úhrady Předplatného. Uživatel je oprávněn zvolit způsob úhrady Předplatného za Službu, a to:
    • 5.8.1. prostřednictvím platební a digitální peněženky App Store nebo Google Play;
    • 5.8.2. prostřednictvím platební brány GoPay.

Dále Vás informujeme, že neúčtujeme žádné další dodatečné náklady.

  • 5.9. Platební údaje a informace. Uživatel je povinen při volbě způsobu úhrady Předplatného uvést přesné, platné a úplné informace k vyúčtování a informace o platném způsobu platby. V případě, že dojde ke změně jakýchkoli takových informací, je Uživatel povinen aktualizovat tyto informace v rámci svého Uživatelského účtu.
  • 5.10. Splatnost Předplatného obnoveného Plánu předplatného. Pokud dojde k obnově Plánu předplatného v souladu s článkem 5.5. (Obnova Plánu předplatného) těchto Podmínek, bude Uživateli k prvnímu dni každého Fakturačního období Předplatné strženo z platební metody, jež Uživatel zvolil při aktivaci daného Plánu předplatného, případně té platební metody, jež aktuálně uvádí v rámci svého Uživatelského účtu. Předplatné za obnovený Plán předplatného se následně hradí za podmínek podle článků 5.4. (Předplatné jako paušální plnění) Podmínek.
  • 5.11. Okamžik úhrady Předplatného a aktivace Služby. Předplatné se považuje za uhrazené a Služba bude Uživateli aktivována po připsání peněžních prostředků v dohodnuté výši na bankovní účet Poskytovatele.
  • 5.12. Prodlení Uživatele a dočasná blokace Uživatelského účtu. Pro případ prodlení se zaplacením Předplatného, nebo jakékoliv její části, nebo pokud z jakéhokoliv důvodu neproběhne automatické stržení platby dle článku 5.10 (Splatnost Předplatného obnoveného Plánu předplatného) těchto Podmínek, je Poskytovatel oprávněn odepřít Uživateli právo užívání Aplikace (blokace Uživatelského účtu) podle těchto Podmínek a opět jej obnovit až po uhrazení dlužného Předplatného a zvolení nového či opravě stávajícího způsobu úhrady Předplatného. Tím není dotčena povinnost Uživatele zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatel v takovém případě oprávněn Uživateli písemným oznámením celou nezaplacenou část Předplatného okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou, anebo od smluvního vztahu odstoupit. Odstoupením od smluvního vztahu nevzniká Poskytovateli povinnost vrátit Uživateli splátky před tímto odstoupením zaplacené.
  • 5.13. Přehled plateb a daňových dokladů. Pro případ, že Poskytovatel bude povinen vystavit daňový doklad, bude Poskytovatelem vystaven v elektronické podobě ve formátu PDF, ke kterému bude mít Uživatel přístup na Uživatelském účtu. Přehled plateb je Uživateli k dispozici na jeho Uživatelském účtu.

6. PÁROVÁNÍ APLIKACE S PRODUKTEM

  • 6.1. SIM karta. Pro řádné využívání Služby je v Produktu umístěna SIM karta. Uživatel je povinen SIM kartu chránit před poškozením, ztrátou nebo zničením. Tato SIM karta nesmí být použita k jiným účelům než pro účely využití Služby. Při zneužití SIM karty je Poskytovatel oprávněn SIM kartu okamžitě blokovat a poskytování Služby přerušit či ukončit.
  • 6.2. Spárování Produktu s Aplikací. Spárování Produktu s Aplikací je nutnou podmínkou k řádnému využívání Služby; tuto podmínku berete na vědomí a zavazujete se Službu využívat pouze po úspěšném spárování s Produktem. Za propojení Produktu s Aplikací nese odpovědnost Uživatel.
  • 6.3. Způsob provedení párování. K párování Aplikace s Vaším Produktem získáte při zakoupení Produktu unikátní PIN, který musíte zadat do rozhraní Aplikace. Bez použití PINu nelze používat všechny funkce Služby řádně. Zavazujete se uchovat Váš PIN v bezpečí a nikomu jej nesdělovat.
  • 6.4. Ohlašovací povinnost při zneužití přístupových údajů. Máte povinnost nám bezodkladně oznámit jakékoli zneužití nebo i jen pokus o zneužití Vašich přístupových údajů (PINu).
  • 6.5. Počet spárovaných Produktů. Uživatel je oprávněn spárovat libovolný počet Produktů s Aplikací v rámci svého Uživatelského účtu. Zakoupený Plán předplatného se vždy vztahuje pouze k jedinému Produktu.
  • 6.6. Roaming. Vezměte prosím na vědomí, že přístup k Aplikaci a její používání na Vašem zařízení vyžaduje připojení k internetu. Vzniklé náklady na připojení k internetu a případný roaming si hradí Uživatel sám.

7. PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE

  • 7.1. Závazek týkající se používání Aplikace a Služby. Zavazujete se, že:
    • 7.1.1. neuskutečníte žádné takové jednání, které by bylo schopno narušit nebo poškodit Aplikaci a ohrozit nebo znemožnit poskytování Služby;
    • 7.1.2. budete při používání Aplikace následovat instrukce, uvedené na našem E-shopu, případně v rámci popisu Webové aplikace či Mobilní aplikace v App Store nebo v Google Play;
    • 7.1.3. budete využívat Službu a Produkty jen v souladu s jejich účelem; Produkty a Služba jsou navrženy speciálně jen pro sledování psů; v některých zemích a oblastech může platit různá právní úprava pro sledování polohy zvířat, osob a/nebo předmětů, přičemž za dodržování takové právní úpravy odpovídá pouze Uživatel;
    • 7.1.4. všechny identifikační údaje a hesla nezbytná pro přístup Uživatele ke Službě nesdělíte žádné třetí osobě a pokud byste zneužití svých identifikačních údajů a hesel jakoukoliv třetí osobou zjistil, neprodleně tuto skutečnost sdělíte Poskytovateli;
    • 7.1.5. budete pro používání Aplikace využívat k tomu určený operační systém, jakož i další požadované technické a softwarové vybavení;
  • 7.2. Porušení těchto Podmínek Uživatelem. Není porušením těchto Podmínek, pokud není Služba řádně poskytována z důvodu, že jste porušili některé ustanovení těchto Podmínek. V případě, že porušíte jakékoli povinnosti dle těchto Podmínek, jsme oprávněni i bez předchozího oznámení odstoupit od smluvního vztahu dle těchto Podmínek.
  • 7.3. Náhrada škody vzniklé porušením těchto Podmínek Uživatelem. Porušíte-li povinnosti dle těchto Podmínek, máte povinnost uhradit nám veškerou škodu vzniklou v souvislosti s takovým porušením, a to včetně nemajetkové újmy.

8. TECHNICKÉ POŽADAVKY A AKTUALIZACE

  • 8.1. Technické vybavení Uživatele. Máte povinnost si zajistit odpovídající technické vybavení, které Vám bude umožňovat využívat vlastnosti Aplikace podle těchto Podmínek. Dále máte povinnost si prověřit, zda Vaše technické vybavení odpovídá technickým požadavkům Aplikace, a to ještě předtím, než začnete Službu využívat. Technické požadavky Aplikace jsou uvedeny buď na našem E-shopu v sekci “Technické požadavky” nebo v rámci Webové aplikace či Mobilní aplikace.
  • 8.2. Změny a aktualizace Aplikace. Uživatel bere na vědomí, že Aplikace bude Uživateli zpřístupněna v nejnovější verzi dostupné v době zakoupení Plánu předplatného a následně nemusí být dále aktualizována. Jsme však oprávněni provádět změny obsahu a funkcí Aplikace. V takovém případě máte povinnost aktualizovat Vaší stávající verzi Aplikace, kterou využíváte (a to buď stažením a instalací nové verze Aplikace, či aktualizací současné verze, podle toho, jaký způsob je zrovna k dispozici, nebo podle toho, jaký způsob preferujete). V případě, že nesplníte povinnost aktualizace Aplikace, neodpovídáme žádným způsobem za to, že Aplikace neplní zčásti či zcela své funkce a nevznikají Vám práva z vad, které vzniknou v důsledku neprovedené aktualizace. O aktualizacích a změnách Aplikace budete informováni prostřednictvím Vašeho e-mailu, našeho E-shopu, notifikací na Vašem mobilním telefonu, nebo oznámením prostřednictvím Aplikace (pop-up, banner nebo jinou formou).

9. ODPOVĚDNOST POSKYTOVATELE

  • 9.1. Oznámení vzniku Závady. V případě, že dojde ke vzniku jakékoliv Závady při používání Aplikace, oznamte nám tuto skutečnost bez zbytečného odkladu, a to písemně na e-mailovou adresu objednavky@dogtrace.com. Je třeba, aby oznámení o vzniku Závady obsahovalo její popis, případně konkrétní snímky obrazovky zachycující Závadu, či jiné skutečnosti upřesňující vznik a podobu Závady.
  • 9.2. Odpovědnost za omezení fungování Služby z důvodů na straně Uživatele. Poskytovatel není odpovědný za omezení fungování Služby z důvodů na straně Uživatele. Poskytovatel není odpovědný ani pokud dojde k omezení poskytování Služby Uživateli z důvodu, že neuhradil včas Předplatné.
  • 9.3. Výpadky Služby. Snažíme se poskytovat Vám Službu po celou dobu. Berete však na vědomí a souhlasíte s tím, že povaha GPS a další použité technologie je taková, že Služba (nebo některá z jejich funkcí) nemusí být dostupná vždy nebo na určitých místech a Služba může být nepříznivě ovlivněna fyzikálními vlastnostmi, které nemůžeme ovlivnit, včetně přetížení sítě, povětrnostních podmínek, výpadek sítí GPS nebo GMS nebo pokud používáte Aplikaci v místě nedostatečně pokrytém sítěmi GPS nebo GSM. Poskytovatel rovněž není odpovědný za výpadky Služby z důvodu záměrného poškození Produktu či Aplikace ze strany Uživatele nebo třetí osoby.
  • 9.4. Odkazy na weby nebo služby třetích stran. Aplikace může obsahovat odkazy na internetové stránky třetích stran nebo služby, které Poskytovatel nevlastní nebo nekontroluje. Poskytovatel nemá žádnou kontrolu nad obsahem, pravidly ochrany soukromí nebo praktikami jakýchkoli internetových stránek či služeb třetích stran. Poskytovatel není odpovědný, přímo či nepřímo, za jakoukoli škodu či ztrátu způsobenou či údajně způsobenou využitím či prostřednictvím jakéhokoli takového obsahu, zboží či služeb, které jsou dostupné na takových internetových stránkách či v takových službách či jejich prostřednictvím, či způsobené či údajně způsobené důvěrou v ně.
  • 9.5. Zneužití přístupových údajů. Poskytovatel není odpovědný za škodu vzniklou zpřístupněním přístupových údajů do Uživatelského účtu neoprávněným třetím osobám.
  • 9.6. Užívání Služby v rozporu s jejím účelem. Poskytovatel není odpovědný za škodu vzniklou v důsledku využívání Služby nebo Produktů v rozporu s jejich účelem, zejména při sledování jiných zvířat, osob či věcí.
  • 9.7. Odpovědnost za následnou škodu. Neodpovídáme za škodu vzniklou Vám či třetím osobám v důsledku nevypátrání sledovaného zvířete.
  • 9.8. Limitace odpovědnosti za škodu. V případě, že by byl Poskytovatel povinen nahradit Uživateli jakoukoli škodu vzniklou v souvislosti s poskytováním Služby, dohodly se smluvní strany, že Poskytovatel bude povinen nahradit škodu maximálně do výše Předplatného, které byl Uživatel povinen uhradit za Fakturační období, ve kterém došlo ke vzniku škody.

10. VYŠŠÍ MOC

  • 10.1. Podmínky pro uplatnění vyšší moci. Neodpovídáme za porušení povinností podle těchto Podmínek způsobených vyšší mocí, pokud tyto Podmínky nestanoví jinak.
  • 10.2. Co je vyšší moc? Vyšší mocí se rozumí jakákoli překážka, jež nastala nezávisle na naší vůli a která nám brání ve splnění naší povinnosti, jestliže nelze rozumně předpokládat, že bychom tuto překážku nebo její následky odvrátili nebo překonali, a dále, že bychom v době vzniku závazku tuto překážku předvídali. Za vyšší moc se považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch, záplavy, zemětřesení, teroristický útok, válka, stávka nebo jiné události (včetně situací způsobených v důsledku šíření nemoci COVID-19), které jsou mimo kontrolu smluvních stran.

11. PODPORA

  • 11.1 Poskytování podpory. Poskytujeme standardní zákaznickou podporu v pracovní dny od 7:00 do 15:00. Pokud máte jakýkoliv problém, můžete naší zákaznickou podporu kontaktovat buď telefonicky na čísle +420 731 441 541, nebo e-mailem na adrese objednavky@dogtrace.com.

12. NUTNÁ ÚDRŽBA

  • 12.1. Nutná údržba. Není porušením těchto Podmínek, ani Závadou, pokud Služba nefunguje správně v důsledku Nutné údržby (např. údržba cloudového serveru).
  • 12.2. Povinnost strpět Nutnou údržbu. Máte povinnost strpět dočasnou odstávku Služby spočívající v omezení nebo přerušení jejího provozu za účelem Nutné údržby. O plánované Nutné údržbě budete zpravidla upozorněn prostřednictvím Vašeho e-mailu, našeho E-shopu, notifikací na Vašem mobilním telefonu, nebo oznámením prostřednictvím Aplikace (pop-up, banner nebo jinou formou). V takovém oznámení Vám většinou uvedeme, o jaký druh údržby se bude jednat a předpokládaný čas zahájení a ukončení prací.
  • 12.3. Aktualizace. Kromě Nutné údržby můžeme provádět také bezplatné aktualizace (změny) Aplikace (např. samotné Webové nebo Mobilní aplikace) či jejích součástí (např. nastavení cloudových serverů). Za tímto účelem jsme oprávněni omezit či pozastavit fungování Služby na dobu nezbytně nutnou k provedení aktualizace. Toto Vám zpravidla oznámíme předem, stejně jako je tomu u oznámení o Nutné údržbě. Stejně jako u Nutné údržby máte povinnost dočasnou odstávku Služby za účelem její aktualizace strpět.

13. TRVÁNÍ A MOŽNOSTI UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU

  • 13.1. Trvání smluvního vztahu. Tento smluvní vztah se uzavírá na dobu neurčitou, a to okamžikem registrace Uživatele.
  • 13.2. Ztráta způsobilosti Poskytovatele. Souhlasíte s tím, že pro případ, kdy bez své viny ztratíme způsobilost k provozování Služby, tj. například změnou právních předpisů, považuje se smluvní vztah dle těchto Podmínek takovým okamžikem za ukončený, což není považováno za porušení těchto Podmínek.
  • 13.3. Podstatné porušení Podmínek. Můžeme odstoupit od smluvního vztahu dle těchto Podmínek, jakmile zjistíme jejich porušení z Vaší strany. Za porušení Podmínek se považuje:
    • 13.3.1. takové jednání, které je schopno jakkoli ohrozit provoz a užívání Služby;
    • 13.3.2. užívání Služby takovým způsobem, který nás, nebo jakéhokoliv jiného Uživatele může poškodit, a/nebo i jen pokus o zneužití, blokaci, modifikaci či jiné měnění jakékoliv součásti Aplikace;
    • 13.3.3. užívání Služby nebo Produktů v rozporu s jejich účelem (např. sledování polohy jiných zvířat, osob či předmětů);
    • 13.3.4. pokud se byť jen pokusíte získat hesla a/nebo autorizační kódy jiných Uživatelů;
    • 13.3.5. jakékoliv jiné případy, kdy budete postupovat v rozporu s těmito Podmínkami.
  • 13.4. Již zaplacené Předplatné a porušení Podmínek. V případě ukončení smluvního vztahu podle odst. 13.3 (Podstatné porušení Podmínek) těchto Podmínek, nemá Uživatel právo na vrácení jakékoliv části již zaplaceného Předplatného za využívání Služeb.

14. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • 14.1. Zpracovatelská smlouva. Ochrana Osobních údajů je řešena ve zpracovatelské smlouvě, která je přílohou č. 1 a nedílnou součástí těchto Podmínek.
  • 14.2. Zpracování Osobních údajů. Ochrana Osobních údajů ze strany Poskytovatele je dále popsána v Zásadách zpracování osobních údajů.

15. ZÁVĚR

  • 15.1. Právní řád. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky, současně se vylučují kolizní normy mezinárodního práva soukromého.
  • 15.2. Závazek respektovat práva spotřebitelů. V případě neúmyslného rozporu ustanovení těchto Podmínek se zákonnými předpisy na ochranu spotřebitele mají přednost tato ustanovení a Poskytovatel se zavazuje je takto dodržovat.
  • 15.3. Neplatné nebo neúčinné ustanovení Podmínek. Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane místo neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
  • 15.4. Smírná cesta řešení sporu, soudní příslušnost. Vždy se pokusíme vyřešit spor vzniklý mezi námi smírnou cestou. Pokud nebude možné dosáhnout smírného řešení věci, pak přijdou na řadu soudy. Sjednáváme si, že jakékoliv spory vzniklé v souvislosti s používáním Služby budou řešeny místně příslušným soudem podle sídla Poskytovatele.
  • 15.5. Trvání ustanovení i po ukončení smluvního vztahu dle těchto Podmínek. Práva a povinnosti stanovené v ustanoveních článků 2. (Duševní vlastnictví), 3. (Licence), 7. (Práva a povinnosti Uživatele) a 13 (Trvání a možnosti ukončení smluvního vztahu) zůstávají v platnosti i po ukončení smluvního vztahu podle těchto Podmínek.
  • 15.6. Změny Podmínek. Tyto Podmínky mohou být ze strany Poskytovatele jednostranně písemně změněny nebo zrušeny. O případných změnách budete informováni alespoň 15 dní předem, a to formou e-mailu, na našich webových stránkách, nebo prostřednictvím Aplikace.
  • 15.7. Prohlášení právního nástupnictví. Smluvní strany prohlašují a souhlasí, že práva a povinnosti, které pro ně vyplývají z těchto Podmínek, pro případ zániku nebo jakýchkoliv jiných právních skutečností s následkem přechodu práv a povinností přecházejí na jejich právní nástupce.
  • 15.8. Nezbytnost přijetí Podmínek pro využití Služby. Přijetí těchto Podmínek je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření Uživatelského účtu a využití Služby.
  • 15.9. Platnost a účinnost. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 2. června 2025.

 

SMLOUVA O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

PŘÍLOHA Č. 1 K PODMÍNKÁM POUŽÍVÁNÍ SLUŽBY DOG GPS MINI PET TRACKER

(dále jen „Zpracovatelská smlouva“) uzavřená mezi:

A. Vámi, kteří jste se rozhodli používat Službu

(dále jen „Správce“ nebo „vy“)

a

B. VNT electronics s.r.o., IČO: 647 93 826, se sídlem Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun,

(také jako „Zpracovatel“, „VNT electronics“, nebo „my“)

(Zpracovatel a Správce dále společně jako „Smluvní strany“ a jednotlivě „Smluvní strana“).

Pokud budete využívat službu Dog GPS Mini Pet Tracker („Služba“), pak bude VNT electronics zpracovatelem Osobních údajů, které nám svěříte. Služba je poskytována na základě Podmínek používání služby Dog GPS Mini Pet Tracker, jejichž přílohou je tato Zpracovatelská smlouva („Podmínky“). Přijetím Podmínek potvrzujete, že jste se seznámil a souhlasíte se Zpracovatelskou smlouvou, a je pro Vás právně závazná.

Přečtěte si prosím pečlivě tuto Zpracovatelskou smlouvu, která vymezuje podmínky zpracování Osobních údajů, za kterých je Služba poskytována. V případě dotazů, které se budou týkat zpracování Osobních údajů, nás můžete kdykoliv kontaktovat na gdpr@vnte.cz.

Smluvní strany zpracovávají Osobní údaje v souvislosti s uzavřenou smlouvou ve znění Podmínek v souladu s právními předpisy, zejména v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“). Podle GDPR musí Smluvní strany písemně upravit pravidla zpracování, což provádějí v této Zpracovatelské smlouvě.

1. ÚVOD A KRÁTKÝ PŘEHLED OBSAHU SMLOUVY

  • 1.1. Předmět a účel Zpracovatelské smlouvy. Uzavřením této Zpracovatelské smlouvy jako Správce pověřujete Zpracovatele, aby pro Vás prováděl zpracování Osobních údajů v souvislosti s poskytováním Služby. Cílem je zajištění ochrany Osobních údajů v rozsahu požadovaném právními předpisy. Rozsah zpracovávaných Osobních údajů naleznete v Příloze A této Zpracovatelské smlouvy.
  • 1.2. Služba. Služba spočívá zejména v úplatném poskytnutí přístupu k Aplikaci, sloužící zejména jako GPS/GSM vyhledávací a trasovací nástroj pro psy, jak je blíže definováno v Podmínkách.
  • 1.3. Co znamená pozice Zpracovatele a Správce. Při užívání Služby nám předáváte Osobní údaje, jejichž jste Správcem, které následně na Váš pokyn a v rozsahu Vámi zvoleném zpracováváme. Při zpracování Osobních údajů jste v postavení správce Osobních údajů podle článku 4 odst. 7 GDPR a VNT electronics je v postavení zpracovatele dle článku 4 odst. 8 GDPR.
  • 1.4. Písemná forma. Podle článku 28 GDPR Smluvní strany písemně upravují pravidla zpracování v této Zpracovatelské smlouvě.
  • 1.5. Definice. Definice pojmů v Podmínkách budou převzaty ve stejném významu i do této Zpracovatelské smlouvy.
  • 1.6. Doba trvání. Tato Zpracovatelská smlouva se uzavírá na dobu trvání smluvního vztahu podle Podmínek.
  • 1.7. Okamžik uzavření a ukončení Zpracovatelské smlouvy. Zpracovatelská smlouva je uzavřena v okamžiku dokončení registrace za účelem užívání Služby. Ukončit Zpracovatelskou smlouvu je možné za stejných podmínek jako ukončení využívání Služby podle Podmínek.
  • 1.8. Účinky ukončení. Ukončení této Zpracovatelské smlouvy má za následek zároveň ukončení smluvního vztahu v oblastech, kterých se tato Zpracovatelská smlouva týká, pokud se Smluvní strany nedohodnou jinak. Ukončením smluvního vztahu podle Podmínek je ukončena i tato Zpracovatelská smlouva. Ukončením této Zpracovatelské smlouvy však nejsou dotčeny povinnosti Zpracovatele při předávání (navrácení) Osobních údajů Správci či jejich likvidaci a dodržování důvěrnosti informací.

2. SPOLEČNÉ POVINNOSTI SPRÁVCE A ZPRACOVATELE

  • 2.1. Zákonnost zpracování. Správce a Zpracovatel se zavazují dodržovat předpisy upravující ochranu Osobních údajů.
  • 2.2. Součinnost. Správce a Zpracovatel se zavazují si být navzájem v nezbytném a přiměřeném rozsahu nápomoci při plnění povinností při zpracování Osobních údajů, které vyplývají ze vzájemně uzavřených smluv a právních předpisů, a to zejména v souvislosti s reakcemi na výkon práv subjektů údajů, s bezpečnostními incidenty a také i s vypracováním posouzení vlivu a s jednáním s dozorovými orgány. Smluvní strany se zavazují poskytnout nezbytné podklady pro vyřízení žádosti týkající se zpracování Osobních údajů podle Podmínek. Smluvní strana tyto podklady poskytne zbytečného odkladu, nejpozději však do 10 pracovních dnů od obdržení žádosti o poskytnutí součinnosti druhé Smluvní straně.
  • 2.3. Incident. Smluvní strana oznámí druhé straně, že se dozvěděla o porušení zabezpečení zabezpečení do 48 hodin od chvíle, kdy se o porušení dozví. Porušením je třeba chápat jakýkoliv případ porušení zabezpečení Osobních údajů, které může potenciálně vést k náhodnému nebo protiprávnímu zničení, změně nebo neoprávněnému poskytnutí nebo zpřístupnění Osobních údajů, které jsou zpracovány na základě Podmínek.

3. PRÁVA A POVINNOSTI ZPRACOVATELE

  • 3.1. Omezení přístupu. Zpracovatel zajistí, aby byl přístup k Osobním údajům omezen pouze na (a) zaměstnance, kteří zpracovávají Osobní údaje v rámci pracovní náplně, a dále (b) osoby, které spolupracují se Zpracovatelem a v rámci spolupráce mohou pro něj zpracovávat Osobní údaje, a to v souladu s podmínkami této Zpracovatelské smlouvy a za účelem poskytnutí Služeb na základě Podmínek. Pokud se na tyto osoby nevztahuje zákonná povinnost mlčenlivosti, Zpracovatel zajistí jejich smluvní mlčenlivost.
  • 3.2. Závazek Zpracovatele týkající se přijatých opatření. Zpracovatel přijal a zavazuje se udržovat po celou dobu trvání této Zpracovatelské smlouvy vhodná technická a organizační opatření dle nařízení GDPR, které se na Zpracovatele vztahují. Přehled přijatých opatření naleznete v Příloze B této Zpracovatelské smlouvy.
  • 3.3. Závazek Zpracovatele. Zpracovatel se zavazuje:
    • 3.3.1. při zpracování Osobních údajů dodržovat veškeré povinnosti vyplývající pro zpracovatele Osobních údajů z relevantních právních předpisů;
    • 3.3.2. zpracovávat Osobní údaje výlučně na základě pokynů Správce učiněných dle této Zpracovatelské smlouvy, včetně v otázkách předání Osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci;
    • 3.3.3. oznámit bez zbytečného odkladu Správci případy, kdy je ze strany Úřadu pro ochranu Osobních údajů či jiného správního orgánu zahájena kontrola nebo jiné správní řízení ve vztahu ke zpracování Osobních údajů Zpracovatelem, a poskytnout Správci veškeré informace o průběhu a výsledcích této kontroly, resp. průběhu a výsledcích takového řízení;
    • 3.3.4. být Správci nápomocen při zajišťování souladu s povinnostmi Správce týkajících se zabezpečení Osobních údajů podle článku 32 až 36 GDPR při zohlednění povahy zpracování, které má Zpracovatel provádět;
    • 3.3.5. umožnit Správci konání interních auditů, včetně inspekcí, prováděných Správcem nebo jiným auditorem, kterého Správce pověřil, a to za podmínky, že tyto budou Zpracovateli oznámeny jeden měsíc před jejich konáním; Zpracovatel může vznést námitky proti proti jakémukoliv auditorovi, který byl pověřen Správcem, pokud není nezávislý, je v soutěžním nebo obdobném postavení vůči Zpracovateli. Na základě Zpracovatelem vznesené námitky má Správce povinnost pověřit jiného auditora;
    • 3.3.6. ohlásit Správci o každém porušení zabezpečení Osobních údajů, o kterém se dozví, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 48 hodin od chvíle, kdy se o porušení zabezpečení dozví. Minimální rozsah tohoto oznámení je uvedený v článku 33 odst. 3 GDPR;
    • 3.3.7. vést evidenci veškerých porušení zabezpečení Osobních údajů a přijatých nápravných opatření k zajištění odpovídající úrovně zabezpečení zpracování. Zpracovatel je povinen poskytnout Správci veškerou potřebnou součinnost spojenou s šetřením porušení zabezpečení a plnění povinností Správce dle článku 33 až 34 GDPR;
    • 3.3.8. být Správci nápomocen při doložení procesů či dokumentů, které prokazují, že Správce dodržuje GDPR.
  • 3.4. Úhrada nákladů. Smluvní strany se dohodly, že Zpracovatel má vůči Správci nárok na náhradu přiměřených nákladů spojených s poskytnutím součinnosti.
  • 3.5. Mlčenlivost Zpracovatele. Zpracovatel se zavazuje dodržovat povinnost mlčenlivosti o všech Osobních údajích předaných Správcem, a bude je udržovat v tajnosti, nezveřejní je, nepřístupní třetí osobě, a to ani jako celek, ani jejich části, ledaže má dojít k jejich předání na základě pokynu Správce, nebo pokud tak předpokládá právní předpis.
  • 3.6. Obchodní tajemství. Všechny informace a dokumenty, které Zpracovatel Správci zpřístupní v souvislosti s auditem nebo inspekcí, tvoří součást obchodního tajemství Zpracovatele, a není-li stanoveno jinak, podléhají požadavkům na zachování důvěrnosti podle této Zpracovatelské smlouvy. Tyto informace a dokumenty smí být zpřístupněny pouze oprávněnému dozorovému úřadu.
  • 3.7. Zákonnost zpracování. Povinnosti Zpracovatele týkající se ochrany Osobních údajů se Zpracovatel zavazuje plnit po celou dobu účinnosti Podmínek, pokud z ustanovení Podmínek, této Zpracovatelské smlouvy nebo příslušných právních předpisů nevyplývá, že mají trvat i po zániku její účinnosti.
  • 3.8. Zapojení zpracovatelé a zapojení nového zpracovatele. Zpracovatel dále zapojil do zpracování Osobních údajů Poskytovatele: 

CZECHGROUP COMPANY s.r.o., IČO: 01458795, se sídlem Zbraslavská 12/11, Malá Chuchle, 159 00 Praha 5;

BFP služby s.r.o., IČO: 07850883, se sídlem T. G. Masaryka 340, Ostrovské Předměstí, 563 01 Lanškroun.

Pokud bude Zpracovatel zapojovat jiné zpracovatele, informuje o tom Správce před touto změnou prostřednictvím e-mailu nebo přímo v Aplikaci. V případě, že Správce nebude se zapojením nového zpracovatele souhlasit, může podat námitku, a to nejpozději do 5 dnů od doručení oznámení Zpracovatele. Podání námitky, a tedy nezapojení nového (pod)zpracovatele, může mít za následek znemožnění užívání Služby.

  • 3.9. Další spolupracující osoby Zpracovatele. Správce výslovně souhlasí se zapojením dalších zpracovatelů - spolupracujících osob Zpracovatele v pozici fyzických osob podnikajících, kteří poskytují Zpracovateli služby na základě smlouvy o spolupráci.
  • 3.10. Povinnost Zpracovatele v případě ukončení spolupráce. Zpracovatel se zavazuje, že v případě ukončení poskytování Služeb vymaže veškeré Osobní údaje a na žádost Správce je vrátí, včetně veškerých kopií, pokud právo EU nebo České republiky nevyžaduje jejich uložení. V takovém případě budou ve lhůtě tří měsíců od doručení výzvy Správce vráceny prostřednictvím zabezpečeného úložiště, které Správce specifikuje ve své výzvě a zřídí k němu Zpracovateli přístup. Pokud po uplynutí tří let od ukončení spolupráce Správce nedá pokyn k předání Osobních údajů, upozorní jej Zpracovatel na možnost vrácení dat. Pokud Správce nedá do jednoho měsíce od upozornění pokyn na předání dat, budou Osobní údaje s ohledem na plnění svých právních povinností smazány.
  • 3.11. Vrácení dat. Správce může požádat Zpracovatele o zaslání zálohovaných dat dle Podmínek, a to nejpozději do 2 měsíců od smazání Uživatelského účtu. Po uplynutí této lhůty jsou data Správce nenávratně smazána.

4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  • 4.1. Právní řád. Pro záležitosti zvláště neupravené v této Zpracovatelské smlouvě platí obecně závazné právní předpisy. Zpracovatelská smlouva se řídí a bude vykládána v souladu s právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly, že obchodní zvyklosti nemají přednost před žádnými ustanoveními zákona, a to ani před ustanoveními zákona, jež nemají donucující účinky.
  • 4.2. Vyšší moc. Zpracovatel nenese odpovědnost za situace, kdy nemohl splnit svou povinnost vyplývající ze Zpracovatelské smlouvy z důvodu události označované jako vyšší moc (válka, nepokoje, terorismus, vzpory, stávky, požáry, epidemie či přírodní katastrofy).
  • 4.3. Komunikace Smluvních stran. Smluvní strany se dohodly, že jejich komunikace týkající se Zpracovatelské smlouvy (včetně oznámení bezpečnostního incidentu) bude probíhat bude probíhat prostřednictvím e-mailových adres:
    • 4.3.1. Správce: e-mailová adresa, kterou se Správce registroval ke Službě;
    • 4.3.2. Zpracovatel: gdpr@vnte.cz;
  • 4.4. Zákaz postoupení. Žádná Smluvní strana nesmí jakkoli postoupit nebo převést práva a povinnosti vyplývající z této Zpracovatelské smlouvy nebo související s touto Zpracovatelskou smlouvou bez předchozího písemného souhlasu druhé Smluvní strany.
  • 4.5. Aktualizace a změny. Zpracovatel si vyhrazuje právo tuto Zpracovatelskou smlouvu upravit nebo aktualizovat. Pokud provedeme změny, které mění práva a povinnosti ze Zpracovatelské smlouvy, budete o tom včas srozuměni prostřednictvím e-mailu, který Vám zašleme. Pokud budete využívat nadále Službu, souhlasíte s aktualizovaným zněním Zpracovatelské smlouvy. Pokud se změnami nebudete souhlasit, přestaňte prosím Službu využívat.
  • 4.6. Účinnost. Tato Zpracovatelská smlouva nabývá účinnosti dnem účinnosti Podmínek.
  • 4.7. Přílohy. Součástí Zpracovatelské smlouvy jsou tyto přílohy:

Příloha A: Povaha, rozsah, trvání a účel zpracování Osobních údajů,

Příloha B: Technická a organizační opatření.

 

PŘÍLOHA A

KE SMLOUVĚ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

POVAHA, ROZSAH, TRVÁNÍ A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Povaha zpracování. Osobní údaje jsou zpracovávány automatizovaně prostřednictvím systémů Zpracovatele používaných Zpracovatelem pro poskytování Služby.

Účel. Účelem zpracování je umožnit Správci využívání Služby (plnění smlouvy).

Právní důvod zpracování. Právním důvodem pro zpracování Osobních údajů v rámci poskytování Služby je plnění smlouvy.

Rozsah zpracování: V závislosti na tom, jak Správce využívá Službu, mohou být v souvislosti s poskytováním Služby zpracovávány zejména tyto Osobní údaje:

  • Kontaktní údaje: Jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, adresa, datum narození, IČO, sídlo;
  • IP adresa, lokalizační data a další údaje o sledovaném zvířeti, budou-li přiřaditelné ke konkrétní fyzické osobě;
  • Případně další Osobní údaje, zpracovávané výhradně na pokyn Správce, které Správce považuje za nezbytné pro naplnění účelu smlouvy ve znění Podmínek či další údaje, které jsou k subjektům údajů přiřaditelné.

Zvláštní kategorie Osobních údajů. Správce se zavazuje, že Zpracovateli nezpřístupní žádné Osobní údaje, které spadají do zvláštní kategorie Osobních údajů ve smyslu článku 9 GDPR. Zvláštní kategorie Osobních údajů mohou být zpracovány pouze po výslovné předchozí dohodě se Zpracovatelem. Co jsou zvláštní kategorie Osobních údajů? Jsou to takové Osobní údaje, které vypovídají o rasovém či etnickém původu, politických názorech, náboženském vyznání či filozofickém přesvědčení, členství v odborech, zdravotním stavu či o sexuálním životě nebo sexuální orientaci fyzické osoby. Za zvláštní kategorii údajů jsou považovány i genetické a biometrické údaje, pokud jsou zpracovávány za účelem jedinečné identifikace fyzické osoby.

Subjekt údajů. Zpravidla se jedná o Osobní údaje zákazníků nebo klientů Správce.

Doba zpracování. Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu, po kterou jsou Smluvní strany vázány Podmínkami, ledaže dohoda Smluvních stran nebo právní předpis nestanoví dobu delší.

PŘÍLOHA B

KE SMLOUVĚ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 TECHNICKÁ A ORGANIZAČNÍ OPATŘENÍ

Technická opatření. Bezpečnost je pro nás velmi důležitá a proto soustavně pracujeme na tom, aby byly Vaše Osobní údaje chráněny. Při volbě opatření bereme v úvahu rozsah zpracování, rizikovost zpracování nebo stav naší techniky.

  • Pravidelné zálohujeme data;
  • aktualizujeme antivirové softwarové systémy;
  • šifrujeme data pomocí SSL/TLS („secure sockets layer / transport layer security“) pro veškeré předávání údajů;
  • používáme zabezpečený https protokol;
  • naše data na serverech jsou šifrována.

Organizační opatření. Přijali jsme a zavazujeme se dodržovat následující opatření:

  • Naši zaměstnanci a naši dodavatelé služeb jsou zavázáni mlčenlivostí;
  • Naši zaměstnanci jsou řádně proškoleni a také dále pravidelně školeni ohledně GDPR a seznámeni s pravidly bezpečné práce na pracovních zařízeních;
  • Přístupy do všech systémů včetně informačního systému jsou personalizovány a kryty bezpečnými hesly.